سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

8-تخ#شپلق#توخ#آخ جون چهارشنبه سوریه

1391/1/19 13:36
نویسنده : مامی سحر
526 بازدید
اشتراک گذاری

نوشته مامان سحر:

سلام می کنم به همه ی آریایی های عزیزم:

میدونم همه مشغول خانه تکانی خرید و.. هستید.با امید آنکه سال خوب*

خوش* همراه با موفقیت وتندرستی داشته باشیم.

کم وبیش سر وصداهایی  به گوش می رسه .هنوز چهارشنبه نیومده  اما انگاری بعضی پیشباز رفته اند وبعضی هم تا شب سال تحویل آنرا بدرقه می کنند. چهارشنبه سوری معمولا"رسمه اضافات و وسایل غیر قابل استفاده  که ما حصل خانه تکانی است را جمع کرده وبا آن 7تا کپه آتش

درست می کنند بعدش تمام خانواده از روی آ ن میپرند ومیگویند :

زردی من از تو      سرخی تو از من

جوان ترها هم مراسم قاشق زنی را اجرا می کنند وکلی حال می کنند

اما حالا چی همش تق وتوق وسر وصدا وبمب وموشک بازی .انگاری 

میدون جنگه.... خوب بچه ها مواظب باشید. 

شکلکهای جالب و متنوع آروینهر چی زردی وبیماری ونا خوشی رو به آتش میسپارم  واز خدا می خواهم به من وخانواده ام  سلامتی بدهد تازه سال بهد داداشی کوچولو هم با من وبابا محمد میاد چهارشنبه سوری .مامان سحر هم که از خونه بیرون نمیاد ومیخاد آش ترش بپزه... بابا جون یک بسته سیگارت  و3تا فشفشه برام خریده نمیدونم شنتیا میار اینجا یا با شهاب اینا هستیم.

  شکلکهای جالب و متنوع آرویناینم نمایی از من وداداشم ...

 

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

خوب حتما" که نباید این تق وتوق مال چهارشنبه سوری باشه ممکنه مال لحظه ی سال تحویل باشه. هر سال برای سال نو به اتفاق مامان وبابا میریم خونه حاج بابا بزرگ (ارفعده) .همیشه خودم *عمه فرشته* مامان *بابا*عزیز جون* حاج بابا باهم سال رو تحویل میکنیم .بابا محمد موقع سال تحویل با تفنگ شلیک می کنه وبعد من وبابا با سبزه و آب وقرآن وارد خانه می شویم ...

 

شکلکهای جالب و متحرک آروین

 

عید شما مبارکاق سورنا تبریک میگه عیدو به همه ی دوستای خوبش.

 

 

 

من و بابا محمد برای چارشنبه سوری رفتیم پایین دوغ بود داستان ما ادامه داربود؟؟؟؟؟؟؟؟

کناره مغازه ی آقا سعید آتیش کردیم. 

پسر چاقال ماقال همسایه  هم بود ...بمبک *پیازک*کپسولی*سیگارت*ترقه*هفت ترقه*

تی ان تی*فشفشه(این توپ باید گل بشه)...

خلاصه آقا ،کلی سر وصدا راه انداختیم.کل آسمان تهران دودی شده بود..

بوم بام،بیریم بیریم،ترکوندیم هر چی دیدیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام (مامان لنا)
20 اسفند 90 1:02
سلام سورنا جون ماشالله چه خوشتیپ شدی حالا کجا با این تیپ


می خوام برم آپولونیو کالج....
بابا محمد
20 اسفند 90 8:15
عید تو هم مبارک باشه دردونه بابا از اینکه به فکر همه هستی متشکرم
ادی دوست همیشه وفادار
20 اسفند 90 8:19
علیکم آقا سورنا . بهار بر تو ومامانت هم مبارک میبینم که پارتی مارتی وعشق وحال .آره ناقلا....
یا حق
20 اسفند 90 8:23
الستون وبلستون قلب منو شکستن چه شیطونایی هستنوروجک چارشنبه خوبی داشته باشی
شهراد شیر کوچولو
21 اسفند 90 12:23
دادا خوش بگذره 4 شنبه سوری خوش بگذره مواظب خودت باش
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
21 اسفند 90 12:25
خوش تیپ
خاله دوستت داره


ممنونم خاله جونی به داییم رفتم دیگه قابل نداره
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
23 اسفند 90 11:03
سورنای خاله ونی نی موچول چطوررررررررررررررررررررن؟


خوبن مرسی ..