سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

10- تولد بازاره.. بیا تو کلبه خاطرات تو هم ببین

1391/1/19 13:37
نویسنده : مامی سحر
1,779 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای  جالب و متنوع آرویناز اونجایی که من عاشق کیکم ومامان سحر برا تولد بابایی کیک نخرید منم تصمیم گرفتم برم سراغ تولدهایی که رفتم تا کیکاشونو ببینم....

حالا با من همراه بشین تو این سفر کیکی...

بیاین دیگه منتظرم،،،

 

تولدم مبارکاینم کیک 2لپی

وای چقدر خوشحالمتولد 7سالگیمه رفتیم یه جای سنتی تو ساری ،خیلی خوش گذشت تازه 2تا کیک هم داشتم...بفرمایید کیک عزیزم...

تولد تولد به من بدید یه پفک

 ای خدا چرا اینقدر لفتش می دین.. کیکو که فوت کردم بعدشم که بریدم شام هم که خوردیم قلیون هم که کشیدین پس کیکو کادو رو کی میارین؟//

 

 تولد 1سالگیموهم هم هم بی هاین کک بخولین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سروش جون دوست دارماینجا تو فکرم ...عکس چیه بابا ،کیکو کی میارن!!!!

تولدت مبارکای بابا ،مثل اینکه خاله عاطفه قصد نداره کیکو بیاره...

بیخیال... فشفشه!!! ما که نیستیم...گریه

خیلی خوشمزستبالاخره موفق شدم خیلی خوشمزه بود...الان دارم تودهنم مزه مزش میکنم تا نمره بدم...

نامبر 1***آفرین سروش خیلی مزه کرد..و

کارنی تولدت مبارکخوب آقا جون اگه اجازه بدی بریم سراغ کیک...هیک هیک هیک انگار سکسکه ام گرفته...

اینم یه تولد دیگهدکی شانس،، بجای اینکه کیکو فوت کنن نی نی گوگولی میزارن بغل ما...

اما انگار کیکش باحاله

بهترین دوستای مناین 4تا رو که میبینی همشون تو فکر کیک وکادو وشیطونی هستن ...عین خودم(مانی ،سروش،ماکان،سورنا)...

آخ جون تولدیه کیک خوشمزه دیگه... اینجا 5سالمه..

تولد 2نفرهایجا شب یلداست چون موقع تولدم سرماخورده بودم تولدمو شب یلدا خونه عمه فوزیه گرفتم وتولد عمو اسکندر هم بود وبا هم دیگه کیکو بریدیم ...

ای ول عمو اسکندر....

چقدر پروانه ..هوم پس کیکم کو اوخ چقدر کوچولو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سحر مامان سورنا بلا
24 اسفند 90 10:51
مامانجون امسال که نشد تو خونه برات تولد بگیرم ورفتیم لواسون وبا سروش وشنتیا برف بازی کردین وکیکتو همون جا خوردی...سال دیگه برا دوتاتون جشن میگیرم واونایی که دلشون کیک میخاد رو دعوت میکنم
مامان تارا
24 اسفند 90 13:19
سلام بر سورناي خوش تيپ چشم نخوري ايشالا تولد باباييت هم مبارك باشه عزيزم با افتخار لينكتون ميكنم


مرسی از لطفتون..@@@
یا حق
24 اسفند 90 14:08
آقا سورنا اگه اینقدر کیک دوست داری چرا به خودم نگفتی؟این دفعه که اومدم خونتون برات کیک میارم... البته فکر نکنی من بابا نویلم
ادی دوست همیشه وفادار
24 اسفند 90 14:40
دوباره اومدم آقا سورنا یاد اونروزا بخیر چقدر کارای بامزه میکردی...!!!!!!!
راستی عکس جشن تولد ی که ما بودیم رو نزاشتی


اون عکسارو تو سیستمم نداشتم
ادی دوست همیشه وفادار
24 اسفند 90 14:41
راستی چارشنبه سوری چرا نیومدی خونه یما؟


سلام خیابونا شلوغ بود بابا ماشین بیرون نیاورد
ادی دوست همیشه وفادار
24 اسفند 90 14:48
راستی عکس اون کیک سنگی که سمیرا درست کرد وممد آقا عکس گرفت رو حتما" بزار سوژه ی جالبیه//// ًًًًًًًًًًً
بابا محمد
24 اسفند 90 19:02
فکر می کنم دو سه تا کیک کمه !! نمی دونم کدوماش؟
مامان علی مرتضی
24 اسفند 90 21:02
سلام سحر جون خوبی عزیزم سورنا خان چه طوره؟نی نیه ی تو دلت خوبه؟راستی یه وبم واسه اون وروجک درست کن ممنون که به ما سر زدید خدا خونواده ی گلتون رو براتون حفظ کنه من که از آمل حسابی دورم ولی با تلفنو مسج با دوستام در ارتباطم ...
پیشاپیش عید شما وخونواده ی محترمتون مبارک


نی نی خوبه به لطف شما
شهراد شیرکوچولو(مامان زهرا)
26 اسفند 90 16:50
ای بابا ....توی این چند روز که من نبودم شما ها غوغا کردین هاااااااااااااااا
منم کیک میخوام... کیک بستنی از قلم اوفتاد .... اها ازش عکس نگرفته بودیم



آره فکر خوبیه ؟ چن تا کیک تو جمع کیک ه9ا نیستند
شهراد شیر کوچولو
26 اسفند 90 16:52
بساط بخول بخوله.....
یه بلش واشه آشیلم کنال بزالین وگرنه می خولمتوناااااااااااااااااااااااااااا


تولو خدا مالو نخووووللللل!!!!!!!!!