سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

12-وقتی حسی واسه نوشتن نیست ...

1391/1/19 13:38
نویسنده : مامی سحر
725 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا" حوصله برا نوشتن ندارم.میدونین چرا؟

2روزه خاله جونی وشهراد کوچولو براشون مشکل پیش اومده ومن ومامان سحر هیچ کاری از دستمون بر نمیاد که انجام بدیم  واسه همین تصمیم میگیرم براشون شعر بگم:

شهرادم تب داره

اینم آقا شهراد پسر خالمه که خیلی دوسش دارم.

ادامه مطلب رو کلیک کنید تا جریان رو تعریف کنم...

شیر کوچولو ی ما تو دل همه جا داره مخصوصا" من !!!!

شهراد جون دوست دارمتشهراد در اتاق دادا سورناشهراد وقتی فنقلی بود

   دو تا لپ لپ                  

ماجرا رو از زبون خاله جون براتون میگم"

 

 

سه شنبه:

برداشت اول: در صندوق ماشینو باز کردم

یه سیب سرخ ....  توجهمو جلب کرد

 

چهار شنبه:

برداشت اول: صبح  توی پار کینگ

برداشت دوم: سیب سرخه روی داشبورد وحس یه لبخند مرموز روی لبهاش

برداشت سوم: شهراد: مامان سیب میخوام و سیب در دستان کوچک شهی تا خونه آقا جون

برداشت چهارم: سیب افتاد .... شهراد : سیب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برداشت پنجم: خم شدم سیب رو برداشتم و دیگه.....

درد توی کمرم .....

برداشت ششم: موندیم خونه مامانجون من با هر حرکت، دادم به آسمون میرسه

برداشت هفتم: شهراد داشت بازی میکرد خورد زمین وپای کوچولش رفته توی آتل

 

 

حالا من وشهراد 2 روزه خونه مامان جون وآقاجونیم

هر دومون نمی تونیم راه بریم

هر دو مون....

 

برداشت آخر: سیب کجاست؟ دیگه سیب رو ندیدم!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

حکمتی در کار بود؟

 

شهراد نبشته:

پام بو شد ، باتل بستم....(آتل)....دد میکنه (درد)....

 

 

خدا کنه تا عید خوب شیم

 

 

 

امان از سیب سرخهگریهگریهگریه

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

واینک برداشت آخر آخری:وقتی سورنا از ناراحتی شعر میگوید:

شیر کوچولوی ناز من پاهاش شکسته

پاهاش  توی   آتله  مثل  یه  پسته

خاله جون مهربونشده چه خسته

چون که الان  دو روزه خونه نشسته

خاله جونو شهرادی خوب میشین فردا

دوباره پر میکشین میون دلها

                                                        سروده از سورنا دل شکسته

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
26 اسفند 90 16:41
الهی خلاه فدای اون شعر گفتنت با دعای شما حتما زودتر خوب میشیم ممنون که به فکر مایین
شهراد شیر کوچولو
26 اسفند 90 16:43
دادا خیلی شعرت با حال بود حالمونو جا آورد دوستت دالم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه
ادی دوست همیشه وفادار
27 اسفند 90 14:56
چه پسملی.... خدا حفظش کنه؟؟ زودتر خوب میشی!!
afshin
27 اسفند 90 21:07
نوروز ... یادگار دین زرتشت ، مهر کوروش ، جام جمشید ، تیر آرش ، عشق بابک بر همه ایرانیان و پارسي گويان فرخنده باد .
شهراد شیر کوچولو
28 اسفند 90 11:09
خاله ما خوف شدیم تو رو خدا به حست بوگو بیاد
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
28 اسفند 90 11:10
دوستتون دارم دارین چی میکنین
خوفین؟
صدایی نیس ازتون هاااااااااااااااااااا[
اما خارمی شما که خار بوین کلا ر چرخ دمبی؟
بابا محمد
28 اسفند 90 15:50
آفرین به شاعر خودم مرحبا
مامان نادیا و نلیا
15 فروردین 91 11:50
سورنا جون چه نازی تو ماشالا...
اگه دوست داشتی به ما هم یه سری بزن عزیزم...


متشکرم خاله بزودی میام تو وب تون