سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

تولدت مبارک(9سالگی)

1391/9/14 13:38
نویسنده : مامی سحر
1,737 بازدید
اشتراک گذاری

                 تقدیم به سورنا گلم 

تو اولین گل باغ زندگی من وبابایی هستی  گلپسر ناز ما مان 

عاشقانه دوستت دارم و نهمین سالروز تولدت را بهت تبریک  

میگم. سورنا جون ١٢٠ساله بشی ان شا الله .........                                               

friend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.com

zibaبرا ی کادوی تولدت هم رفتیم وبرات یه گوشی خریدیم به انتخاب خودت...مبارکت باشه گلم تو لایق بهترینی...

واینهم کادوی معلم مهربونت خانم بنفشه:

اینم از طرف آقای سلیمی مدیر مدرسه ات...

راستی کیک تولدت رو میزارم برای بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سحر مامان اهورا
12 آذر 91 16:12
تولدت مبارک مامان جون....
سحر مامان اهورا
12 آذر 91 16:12
بابا محمد
13 آذر 91 16:08
پسر بابا تولدت مبارک الهی صد ساله شوی ودر پناه ایزد منان پاینده باشی بابایی دوستت دارم
ادی دوست همیشه وفادار
13 آذر 91 16:11
به به آقا سورنا تولد تولده مبارکت باشه
بابا محمد
13 آذر 91 16:12
بابایی میخواستم بگم که تواین 6ماه که داداش دار شدی خیلی آقا بودی....دوستت دارم
ادی دوست همیشه وفادار
13 آذر 91 16:12
وا یوای عجب کادو یی هم داره
مامان تارا
27 آذر 91 22:03
سورنای عزیزم تولدت هزاران بار مبارک ایشالا تولد 120 سالگیت خاله جون
علاقه خاصی به سورنا دارم خیلی دوستش دارم پسرخوب


مرسی خاله