سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

24-خداحافظ دایجونی....

1391/7/24 14:49
نویسنده : مامی سحر
888 بازدید
اشتراک گذاری

قصه از اونجا شروع شد که دایجون نیما اراده کرد ازدواج کنه، کی؟موقعی که اهورا به دنیا اومده بود وهمه حواسها و وقتها صرف بهبودی اهورا می شد..ساکت.خلاصه من با خوشحالی تمام در جشن نامزدی شرکت کردم وتازه کلی کیک هم خوردم...دایجون مبارکت باشه...به پای هم پیر شین وخوشبخت زندگی کنین...قلبقلبقلبقلب

ولی نمیدونستم که کیک خوردن همانا وبای بای همانا...بای بایبای بایخوشمزه است.. بفرمایین////

اینجا هم 1ساعت قبل از عقد دایجونه که من غزل خداحافظی رو خوندم....و متوجه شدم که دیگه آخر خطم...دوستت دارم..بازنده

اینم یه عکس 5نفره ی مردونه...زندایی جون دایجون رو به دستت سپردم ..مواظبش باش...گریه

 

فکر نکنی من دست از تلاش بر میدارم نه...بلکه میرم ودوستای جدید میگیرم...(پرهام وروهام)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ادی دوست همیشه وفادار
24 مهر 91 13:50
به به آقا نیما دومادیت مبارکه داداش.........


متشکر...برای شما ایشالا