سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

23-با تاخیر اومدم اما بایه فرشته آسمونی اومدم...

1391/7/10 9:29
نویسنده : مامی سحر
645 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،سلامی به مهربونی آفتاب وبه لطافت باران بهاری...آری از بهار می گویم از بهاری که خداوند مهربون یه هدیه از آسمون برام فرستاد،یه هدیه بزرگ بزرگ ولی کوچولو......یه داداشی خوشگل ومهربون،ما بهش میگیم:اهورا نفس ماوخیلی هم دوستش داریم.

واز همه ی دوستای گلم بخاطر این تاخیر از بهار تا پاییز معذرت میخوام...

به خدا قول میدم از این به بعد هفته ای 2بار به هموتون سر بزنم....حالا می خوام چند تا عکس از اهورا رو پرده برداری کنم:

 دوستت دارماولین لحظه ای که تورو دیدم هم خوشحال شدم هم تعجب کردم...

وقتی بخام مهربون باشم...

عاشقتم فسقلی...

و دوست دارم بغلت کنم اما مامان نمیزاره...به همینش هم قانعم...

تولد یک ماهگی اهورااز اونجایی که من عاشق کیکم این عکس رو یادگاری نگه میدارمچون کیک 1ماهگی اهوراست.

تازه دریا هم میریم(من وداداشم)لبخند منو داشته باش...

خمیازه رو...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام مامان لنا
17 مهر 91 0:27
سلام ماشالله چه داداشی نازی داری خدا براتون حفظش کنه
عمو محمد
19 مهر 91 9:37
کم پیدایی آقا ...داداشی گلت مبارکه...به منم کیک بدین
ادی دوست همیشه وفادار
19 مهر 91 12:33
داداشیت مبارکه....هه نمیزارن بغلش کنی
مامان آینده (آرزو)
20 مهر 91 12:00
سلاااااااااااااام عزیزمممممممممممممم
واااااااااااااااااااااااای
مبارکه ....هوووووووووووووووووووووووووورا یکی دو بار بهت سر زدم خبری نبود حدس زدم که نی نی اومده .....وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی خوشحال شدمممممممممممممممممممم .......انشاا.. به سلامتییییییییی...ببوسششششششششششش عروسکت رو


مرسی خاله جونیییییییییییی
ادی دوست همیشه وفادار
24 مهر 91 14:45
چی تو مخته پسر؟دلمون براتون تنگیده


منم همینطور.داشتم فکر میکردم نفر بعدی منم
یا حق
24 مهر 91 14:46
حق نگهدارش باشه.... تو خوبی داداشی!


مرسی عمو چرا اینقدر دیر به دیر سر میزنی