سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

6-وقتی خدا کنار پنجره است...

1391/1/19 13:34
نویسنده : مامی سحر
1,390 بازدید
اشتراک گذاری

سورپرایز

اگه گفتین توش چیه؟...یه ساندویچ!

  شکلکهای جالب و متنوع آرویننه جونم.اشتباهه...هه هه ...

خانم اجازه بازم اشتباهه...

سورپرایز

دالی .اه بازم متوجه نشدی!! معلومه خیلی آی کیو هستی!

  شکلکهای جالب و متحرک آروینخوب دیگه داری نزدیک میشی.

 

سورپرایز

دیدی منو

این اژدها کوچولو داستان داره... توادامه مطلب کلیک کن تا بقیشو بخونی...

 

 

راستشو بخواین زندگی قشنگ من داره قشنگتر میشه چون نینی کوچولو داره به جمع ما اضافه میشه.

بابا محمدم وقتی که فهمید نینی گلپسره  این سورپرایز رو برا مامانم خرید...واسمش رو گذاشت اژدها ی.

اژدها کوچولو... شکلکهای جالب و متنوع آوین

من انقدر خوشحالم که باورم نمیشه .هر روز به شکم مامان نیگا میکنم ومیپرسم :مامان واقعا راست میگی؟

دیشب رفتیم برا نینی لباس خریدیم... مامان سحر اونا رو بو می کرد ومیگفت:بوی کوچیکی های سورنا رو میده وهی اونارو رو صورتش می مالید... بابا محمدم در حالیکه چشاش برق میزد نیگاش میکرد...

ویترین لباس نی نی

اینم همون تیتیش هاست..

تی تیش نینی

دادشی گلم می خاد با این لباس از بیمارستان بیاد خونه!!

تی تیش نینی

ولی من میگم اینو تنش کنه بهتره چون از همون اول پرسپولیسی میشه!...

تیتیش نی نی

ای نی نی مهربون.............دو لپی بیا تو خونمونwww.smilehaa.org

دوست دالم یه دنیا قد تموم ابرا....میوووووو...

 خدایا شکرت  از همه ی هدیه هایی که تا حالا بهم دادی (مامان -بابا

وسلامتی)متشکرم.می دونم کنار پنجره اتاقم ایستادی وحرفای دلمو گوش میکنی برا همینه که یه داداشی بهم دادی... اونشب رو خوب یادمه که چه دعایی کردم. چند شب قبل از یه عروسی بود...

یادته؟...صدا مو شنیدی؟ صدای ترکیدن بغضمو!...

صدای تنهاییمو!...می دونم هنوزم کنار پنجره ی کوچیک اتاقم حضور داری ومواظبم  هستی!

منم بعضی وقتا یه چیزایی حس میکنم...

دوستت دارم خدای مهربون خودم.........

ني ني شكلك

تا نی نی بیاد با این صفحه خداحافظی میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
3 اسفند 90 15:03
مبارکه.... یه بوس برا مامان سورنا ونی نی...
شهراد شیر کوچولو
3 اسفند 90 15:06
مبالک اژدها .... خوب ینی نی نی شما از شیل کوچولو نمی تلسه؟
مامان آینده ( آرزو)
15 اسفند 90 13:18
سلام دوباره ...آخی نازی چه لباسای خوشملی من که دلم میره واسه لباس نی نی ... سحر جون واسه همه دعا کن... راستی چند وقتته ...؟؟؟ دختر یا پسر ؟؟


سلام.خوبی؟ متشکرم منبا لبسهای نی نی دلم کمتر براش تنگ میشه... 6ماه پسر
ادی دوست همیشه وفادار
20 اسفند 90 8:29
سلام میبینم که داداش دار شدی آقا سورنا مبارکه قبلا" گفتم بازم میگم:ممد در 3سایز مختلف
یا حق
20 اسفند 90 8:30
تبریک صمیمانه مرا قبول کنید امیدوارم حق نگه دارش باشد
مامي نسيم ( مامان ملودي )
24 اسفند 90 12:26
من واسه ني ني هاتون تقويم 15 صفحه اي طراحي ميكنم . وقتي كه سفارش بديد و پول و واريز كنيد كمتر از 24 ساعت فيلش و براتون ميفرستم . هزينه فقط 5000 تومان در قطع A5. شما بايد 13 تا عكس از بچه هاتون و به ايميلم بفرستيد . خبرم كنيد .
ايميلم : NGHODSI82@YAHOO.COM
اگرم خواستيد نمونه كار و ببينيد ميتونيد بريد وبلاگ دخترم .


متشکرم عزیزم امسال تقویم سفارش دادم برای سال بعدی زودتر برام پیام بزار تا یادم نره