سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

4-وقتی که کوچک بودم,,,,

1391/1/19 13:31
نویسنده : مامی سحر
910 بازدید
اشتراک گذاری

برا تمام دوستای خودم می خام چند تا عکس از قدیم ندیمام  شو بزارم:

    یه ماچ گنده

اینم یه بوس آبدار به همه ی دوستای گلم..@..

 

 تولد

مرغ وخروس و اردک مامانم میگه تولدت مبارک

زندگی دوست دارمت

زندگیو با تمام قشنگیاش

با یک دونه مامان وباباش

با صدتا هم گیر دادناش

اینجوریاس.......

چیکار کنم دوسش دار

 

متفکر

وای یه نقشه جدید دیگه ...

به چی فکر میکنی؟ به شکستن گلدان یا به اذیت کردن دایجون نیما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
30 بهمن 90 14:46
سورنا عزیز عاشقتم
عکست خونه مامانجونه الهی فدات بشم که هر وقت میای ساری به اندازه همه روز های ندیندنت دوست دارم ببوسمت و کنارم باشی


منم فدات شم هر وقت میام خیلی خوش میگذره تازه هیچوقت دلم نمی خاد برگردم ساری
ثمین
30 بهمن 90 18:42
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم


مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
30 بهمن 90 22:16
سحر جون چه خوبه که داری تو وب عزیز دل خاله مطلب مینویسی دلم اینجا... این دور دور.... واسه شما.... اون روزها... روزهای بچگی عزیز دل خاله .... حسابی تنگ شده دوستتون دارم
شهراد شیر کوچولو
30 بهمن 90 22:17
دوستت دالم دادا سولنا