سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

21_وقتی مامان سحر سایه منو دید

1391/2/13 14:17
نویسنده : مامی سحر
958 بازدید
اشتراک گذاری

سورنا جون امروز داشتم وب یکی از دوستات رو بازدید میکردم که این تصویر رو دیدم

یهو میخکوب شدم... خیلی شباهت به شما داره مامانی...موهاش نیمرخش ودستای تپلش واون کت پوشیدنش.... دوست دارم از مدرسه که اومدی نظر خودت رو بهم بگی مامان جون!ماچعشق منی پسر گلم...دیگه یه جا بند نمیشی تا سیر سیر نگات کنم ،ولی وقتی مدرسه ای ومن اینجا منتظرتم... چشامو میبندم وبه تو فکر میکنم که داری روز به روز بزرگتر میشی وعاقل تر...خدا رو ستایش میکنم که تورو بهمون داده ووقتی در کنارم هستی به وجودت افتخار می کنم وبه تو میبالم...

                                                                      دوستت دارم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آجي مهديه
13 اردیبهشت 91 14:24
آخي چه پسر نازي داري ماماني همه بچه ها شيطونن تا ميفهمن يعني چي شيطوني ديگه يه جا بند نميشن خدا حفظش كنه سورناي عزيزمونو راستي متين خواهر زاده ي منم الأن عنكبوتيه
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
13 اردیبهشت 91 15:25
راست میگه مامان سایه شبیه سایه توست نکنه همزاد تو هم پیدا شده من همه کسایی که شبیه شمان رو دوست دارم اما عاشق سورنا جونمم
(شهرادشیر کوچولو)
13 اردیبهشت 91 15:25
دادا.....
اون دخمله کیه؟
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟



هیچکی به خدا
ilijoon
13 اردیبهشت 91 20:13
اي ناقلا سر ماماني كلاه گذاشتي؟؟؟؟؟؟ اون دخمله كيه ؟؟؟ولي خودمونيم سليقه ات حرف نداشت عروست هم مثل خودت ماهه
ilijoon
13 اردیبهشت 91 20:15
ممنون مامان جوني كه با نظرات قشنگتون وبمونو زيبا كرديد خيلي روانشناسي تون در مورد نقاشي ايليا زيبا بود خوشحال ميشم باز هم نظرات زيباتونو ببينم دوستتون دارم


خواهش میکنم
ادی دوست همیشه وفادار
16 اردیبهشت 91 18:10
راس راسی که شباهت به سورنا داره...چرا دیروز نیومدین آبگوشت بخوریم


مهمون داشتیم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
16 اردیبهشت 91 20:09
چه خبلا؟
دادا ارفده خوش گذشت
همیشه به گشت عزیز دل خاله


مرسی خاله جون دلم برات تنگ شده
یا حق
17 اردیبهشت 91 18:20
به نظر منم شبیه سورناست...ناقل قل قلا اون کیه؟


به خدا هیچکی عمو
ilijoon
17 اردیبهشت 91 20:38
مامان نادیا و نلیا
18 اردیبهشت 91 18:57
منم حس میکنم شباهت دارن گل پسر خیلی نازه... پیش ما هم بیااااا دیگه
محمد
21 تیر 91 2:41
سلام سورنا چند تا از عکساتو بفرست میخام بزارم توی وبلاگم منتظرما ممنون