سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

20_جمعه ای زیبا (دارآباد)

1391/2/9 17:39
نویسنده : مامی سحر
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

سورنا

نوشته ی مامان سحر:

به پاکیزه گی نگاه تو وبه صمیمیت چشمانت...همیشه این نگاه زیبای توست که زندگی را صد چندان برایم زیبا می کند،هنگامی که لحظه در چشمانت غوطه ور از عشق میشود ومیخواهد ببارد...پسر مامان دوستت دارم...

سورنا _دارآباد

آخر هفته رفته بودیم دارآباد خیلی خوش گذشت...

سورنا _دارآباد_8اردیبهشت 91

 

 

 

اینجا خیلی دلم درد میکنه...بابایی هم گیر داده ازم عکس بندازه...دیگه دارم عصبانی میشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
10 اردیبهشت 91 12:42
عزیزخاله
همیشه خوش باشی
ا بابا پسملمون رو اذیت نکن دیگه
راستی مبالکه
دوربینو میگم .....


مرسی مهربون خالهء من...دل دردم از ... بود
(شهرادشیر کوچولو)
10 اردیبهشت 91 12:43
دادا خیلی جستات خشنگه
دوستت دالیم هااااااااااااااااااا
دلت خوف شد ؟من دکتلم بیا بهت انپول می دم خوف میشی


رفتم دشویی خوف شدم..
مامان تارا
10 اردیبهشت 91 19:48
سلام چه منظره های خوشگلی ما برای مدتی نتمون قطعه الان هم کافی نتیم طراح قالب وب تارا آوازک هستش


مرسی وامید وارم خوب باشید..
ادی دوست همیشه وفادار
13 اردیبهشت 91 9:04
عکسات خیلی خوشتیپ بود حالا دیگه اونورا سیر میکنی؟یه عینکم میزدی؟
ilijoon
13 اردیبهشت 91 20:16
هميشه به خوشي عزيزم چقدر عكساي قشنگي انداختي
یا حق
17 اردیبهشت 91 18:22
همیشه به گشت وگذار عزیزم... خوش گذشت؟ دلم برات تنگ شده از بابا محمد حالت رو پرسیدم ...تا نگی نا مردم