سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

18-گشتی با بچه های فامیل

1391/2/5 8:28
نویسنده : مامی سحر
980 بازدید
اشتراک گذاری

یک سری از عکسای قدیمم که برام خاطره هست رومیزارم تو ادامه تا هر وقت میبینم شاد وشنگول بشم...

حسین جون ،پسر عمهء جون جونیمه...دوست دارم...خرداد89

کارن ،پسر داییجون محمدمه...فروردین90

شهراد...پسمل خاله جونی...فروردین٩١

آرمان وارد میشود...بهمن90

نازنین خانم،دختر عمه فریدمه...خیلی دلم براش تنگ میشه ،اما نمی دونم چرا وقتی به هم میرسیم با هم نمی سازیم...شهریور ٩٠

اینم ریحانه،دختر خانعمو...

شگفتا،سورنا وریحانه در نقاب خشمگین...این ماسکها رو بابا از دربند برامون خرید ومااز تجریش تا تهران پارس مسخره بازی در آوردیم وخندیدیم...زمستان٨٩

سد سلیمان تنگه با کیمیا جونشهریور٨٩

تولد سهند وسپهر...دوقلوهای مهدیس جون...مهر٩٠

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابا محمد
4 اردیبهشت 91 16:40
سلام پسر بابا خوبی؟ دوست آن باشد که گیرد دست دوست...همیشه یادت باشه!
ilijoon
5 اردیبهشت 91 0:47
چه عكس هاي نازي گذاشتي جيگر نقاب تون هم خيلي جالب بود عكس آخري هم خيلي برام دلنشين بود دوستت دارم
ادی دوست همیشه وفادار
5 اردیبهشت 91 8:31
عکسات جالب بودن مخصوصا"با اون ماسکه.... ناقلا میبینم عروس هم داری ...آره؟


نه ادریس جون آجی کوچولومه


ادی دوست همیشه وفادار
5 اردیبهشت 91 8:32
ببینم همه ءدوستات دخترن... مگه تو مرد نیستی؟
عکس مارو هم که جزءدوستات نمیزاری؟


این دفعه میزلرم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
5 اردیبهشت 91 14:35
خوبه دیگه لفتی توی خاطرات ... واسا ما هم بیایم...
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
5 اردیبهشت 91 14:37
اوع عکسه خفنه که ترسنا بو کی کی بود؟ سورنا جون کلی دلمون تنگیده. دوستت داریم
یا حق
7 اردیبهشت 91 2:01
به به شا دوماد خوبی؟ عکسات خیلی قشنگ بود..
یا حق
17 اردیبهشت 91 18:25
دلم برات تنگ شده آقا موچول ...
نوشین مامان ایلیا
23 اردیبهشت 91 13:49
پسر نازی دارین.حتما درسخون هم هست.عکسا رو که دیدم گذر زمان رو حس کردم.چه قدر زود میگذره.


مرسی عزیزم
کمیل و کاملیاوپرنیا
22 خرداد 91 15:40
جمعتون جمعه ها فقط ما نیستیم.پرنیا میگه پ من چی؟ مگه من دوست سورنا نیستم؟
عکساتون قشنگ بود/


مرسی خاله وپرنیا جونی