سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

16-سورنا@ آچار فرانسه

1391/1/19 13:40
نویسنده : مامی سحر
795 بازدید
اشتراک گذاری

بغلنمی دونم به خاطر عشقی که به کریستین رونالدو دارم، عاشق فوتبال شدم ویانه...به عشق فوتبال ،کریستین رو دوست دارم! در هر صورت عشق به فوتبال وپرسپولیس وعلی کریمی،تو خون منه...

قلبزنده باد پرسپولیس*!*!*!قلب

یکشنبه ها هم به عشق ورزش میرم مدرسه.نمیدونید چه هیجانی داره!!

یه شوت توی دروازهبرین کنار که آقا سورنا داره یه شوت جانانه توی دروازه ....

به ورزشهای رزمی ،کشتی کج،جومونگ،جنگ های کاراءیب و...خیلی علاقه دارم ودر ضمن ٣تا هم شمشیر دارم...نیشخند

 جومونگ جان کجایی که یادت بخیر.هییییییی!(اگه به هیچکی نگین براتون میگم که اون موقع ها ،آره درست حدس زدین: سوسانو ...)ساکت

بوکسر قرن بچه ها بعضی وقتا هم پا تو کفش بزرگترها...نه نه نه ببخشید...دستی هم تو بوکس داشتیم...منتظر

سورنا در جلد مرد عنکبوتیاز هر چه بگذریم سخن دوست نکوست!!به عشق اون آقاهه میرفتم تو پوست مرد عنکبوتی..

اسکیت هم بلدیمعمو مهربون خیلی دوستت دارم که به من اسکیت یاد دادی!

 وای این یکی رو که اصلا" نگو!هر چی بیشتر داشته باشم بازم کممه.از هر مدلتفنگی که بگی دارم.خیلی هم دوسشون دارم.البته استفاده ء درست ازشون میکنم چون دوست دارمپلیسبشم و مثل سورنا سردار رشید ایرانی تو جنگ با کراسوس ازشون استفاده کنم..عینک

دستا بالادستا بالا!شوخی ندارم

جناب سروان سورناکاراگاه سورن وارد میشود..شیطان

مسدر فیگورفیگورو حال کن..افسوس

یا حسینمخلص اءمه اطهر هم هستم...بزن بر سینه وبر سر    بیاد آل پیغمبر  

و در خاتمه کریس آنجل وارد می شود...از اونجایی که به شعبده بازی خیلی علاقه دارم ازش خواهش کردم منو این تیریپی کنه...باور کن

خرمون که از پل بگذره سوارش میشم  وبه همه میگم دوستتون دارم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان سحر
19 فروردین 91 13:27
مامان فدات بشه که این قدر همه فن حریف شدی! عسل مامان دوستت دارم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 فروردین 91 20:55
عشق خاله جون خاله عمر خاله دوستت دارم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 فروردین 91 20:58
مامان بازم که دمپاییی
منو دعوا کلده بودی یادته؟:
منو دعوا کلده بودی یادته پس چلا خودت گذاشتی الاخه روووووووووووووو


گذاشتم تا خاله جونی بیشتر خوشحال بشه
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 فروردین 91 21:00
ای بابا آچار فرانسه ..... ولی همشون با حالن عزیزخاله
شهراد شیر کوچولو
19 فروردین 91 21:02
دادا جون خیلی خوجگلن عکسات
دوست دالم
چه خبله اینجا(جمله جدیدمه)


خبلای زیاد فقط بیا وببین
مامان علی مرتضی
20 فروردین 91 13:18
سلام سحر جان خوبی عزیزم آچا فرانسه ی ما چه طوره ؟همه فن حریفه هااااا آفرین عزیز خاله خدا حفظت کنه.شرمنده دیر میام علی مرتضی خیلی فظول شده غیر قابل تحمل نیم وجبی زورشو دیگه ندارم حتی دیگه وقت نمیکنم بیام پشت سیستم و از شما ممنونم که به ما سر میزنید


ممنونم سورنا خوبه.مواظب امپراطور ما باش
ادی دوست همیشه وفادار
20 فروردین 91 17:18
الاغ سواره.پیاده شو ماهم بیایم...
ارشیا خان
20 فروردین 91 22:29
دادشی میخوام مرد عنکبوتی بشی و بپری تو آسمون بیای اشنویه تا من یه ماچ آبدار از لپ هات بگیرم
الهام مامان لنا
20 فروردین 91 23:55
ماشالله به این پسرخاله های باحال بعدی چی میخواد بشه
یا حق
21 فروردین 91 14:22
مسدر فیگور چطوری؟حالا واسه ما ژست هم میگیری؟
شهراد شیر کوچولو
24 فروردین 91 9:17
بیاین آپم
دوستتون دالم
چلا اینقده ساکتین؟


مامان آینده ( آرزو)
26 فروردین 91 15:32
ماشاا... این سورنا جون عاشق همه ورزش هاستا .... به سلامتی ...همه چی هم بهش میاد ...امیدوارم موفق بشه ....راستی نی نی چطوره ....؟


خوبه مرسی !دیروز دکتر بودم میگفت یکم ریزه
یاسمین مامان سورنا
27 فروردین 91 19:20
سلام سال نو مبارک
ممنون که به سورنای منم سر زدین ماشالا سورنای شما مردی شده واسه خودش
یعنی میشه سورنا هم زودتر بزرگ شه؟
امیدوارم هم خودتون هم سورنای عزیزم همیشه موفق و شاد باشید
بازم پیش ما بیاید


به امید خدا همچون زود بزرگ میشن که باید آستین بالا بزنیم
مامان تارا
28 فروردین 91 7:54
سلام خوشتيپ خاله خوبي عزيزم؟ اوضاع داداشي هم كه خوبه خوبه به مامان بگو بيارتون خونه ما عوضش كرديم ورفتيم تو يه كلبه ديگه، اومدي بهم بگو نظرت چيه باشه خاله جون
ادی دوست همیشه وفادار
28 فروردین 91 16:41
ای بابا هنوز که آپ نشدی!!!!!!!!!1 کجایی پ؟
ilijoon
28 فروردین 91 18:45
چقدر عكس هات خوشگل شده جيگر به ديدنم بيا ilijoon.niniweblog.com
ايليا جون بزرگ مرد كوچك


مرسی حتما"به دشما سر میزنم
ilijoon
28 فروردین 91 18:45
با اجازه لينكت كردم شمال هم اگه دوست داشتيد لينكم كنيد