سورنا قبادی ارفعیسورنا قبادی ارفعی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

سورنا وروجک و بلا

15-عشق من شهر بازی

1391/1/19 13:40
نویسنده : مامی سحر
3,205 بازدید
اشتراک گذاری

همین طوری نگام نکنیدا !الکی نیست که خاله جونی بهم میگه وروجک...دوست دارم همیشه برم شهر بازی...

یوهو بیاین شیرجه بریم تو شهر بازی...

سورنا در دنیای بازیویژ..ویژ...بزن بریم که رفتیم...........خنده

اگه دوست داری با من بیا تو شهر بازی،اما اول ادامه رو کلیک کن....نیشخند

شهربازی ووروجک قصه ءماببین چقدر فینگیلی بودم ...اما اصلا"از آب نمیترسیدم...گریه

اینجا م با کارن جونی رفته بودیم شهر بازی بسیج...ولی کارن کو؟مشغول تلفن

انگار کارن داره پیداش میشه!..خوش میگذره پسر؟خوب جیم میزنی!!!!پسردایی به این نا قلایی ندیده بودم!!!

 

کبوتر های عاشقسورنا در استخری از توپکوچولو که بودم میتر سیدم برم تو استخر توپ...چونکه فکر میکردم زیر توپها آب هست وکوسه و بزن وبخور وبکش بکش...برا همین از مامانی اصرار واز من انکار....

اینجا هم پارک گیو ..بقول خودم پارک دیو...

متل بانک ملی بابلسر ...یادش بخیر چند تا دوست هم پیدا کرده بودم...یگانه،فاطمه

پارک پلیس با سروش دوست عزیزم...

دنیای بازی تهران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
17 فروردین 91 13:19
عزیز دلمی وروجک من
همه عکسایی که گرفتی رو دارم میبینم
اونایی که خونه ما گرفتی مایلی بزارم تو وب شهی؟
عاشق اداها و فیگوراتم
بزارم؟[hr
هر چه می خواهد دل تنگت بگو...خوب بزار دیگه
شهراد شیر کوچولو
17 فروردین 91 13:20
من دوس دالم بلم شهل بازی با سونا جون
میخوام
دوستت دلام دادایی
عکس هایپر رو ندالی؟


دادا گلم تابستون بیا با هم نقشه میکشیم میریم شهل بازی
عکس های هایپر استار رو پیدا نکردم
ادی دوست همیشه وفادار
17 فروردین 91 15:14
دارم فکر میکنم چرا عکسای پار ک ارم رو نزاشتی؟
خوش می گذره وروجک


نذاشتم ادی جون
مامان نادیا و نلیا
17 فروردین 91 16:33
منم از آشنایی با شما خوشحال میشم...شما لینک شدید


مرسی
الهام مامان لنا
17 فروردین 91 16:47
سلام بلا ای بابا ما که مقی رو divert کردیم تو شمکت مواظبش باش


جای دیگه ای سراغ نداشتی دای بر کنی
بابای ارشیا خان
17 فروردین 91 17:23
سلام دادشی گلم . ترک سوارمیکنی منو؟
قوربون دست و فرمونت بزن بریم تا بالای ابرهای آرزوهای کودکانه امان . راستی دادشی من دو ماهمه هوامو داشته باشی ها!!!!!!!!!!!!!


باشه دادا سورنا مواظب همه هست
بابای ارشیا خان
17 فروردین 91 17:30
این دوبیت شعر کردی هدیه من به سورنا جون :
چند جوان و چند شیرینه وینه ی گولی بهشته
برام سورنای ببینه زور جوان و شیک و قشته
معنی فارسیش
چقدر زیبا و شیرینه ، تمثالی از گل های باغ بهشتیه ، بیا دادشم سورنا رو ببین ، واقعاً که خیلی خوشکل و شیک و جذابه


مرسی عمو مهربون
بابا محمد
17 فروردین 91 23:19
پسر بابا ای ول،دست فرمونت که حرف نداره ...کلی هم تشویقت کردم


موتوشک کرم
بابا محمد
18 فروردین 91 10:32
دارم فکر میکنم که چی بنویسم . برنی عزیزم . قول یه شهربازی هم از طرف من دوربین و حاضر کن


آخخخخخخخخخخخخ جووووووووننننمممممممممممییییییییییی
مامان علی مرتضی
20 فروردین 91 13:20
به به چه ماشینی انشالله بزرگ شدی یه واقعی شو بخری ولی خاله مواظب باش سرعت غیر مجاز نری جریمه ها سر به فلک کشیده.


وقتی بزرگشو خریدم با داداشیم میایم ایلام امپراطور رو سوار میکنیم ومیریم دد
یا حق
20 فروردین 91 17:20
خوبی سورنا کجاها سیر میکنی عمو؟ مارو هم ترکت سوار کن..